Makyajlanan Macan‘ın tanıtılmasının ardından Porsche şimdi de yeni turbo beslemeli V6 motora sahip daha güçlü Macan S’i ortaya çıkardı.

Yenilenen modelde Cayenne ve Panamera’da da kullanılan 3.0 litrelik V6 ünitede çift kanallı bir turbo beslemeye yer verilmiş. Motorun V yapısı ve bu turboşarj sistemi ile güç ünitesinden çok daha iyi ve hızlı tepkiler alınması hedeflenmiş.

354 beygir güç ve 480 Nm tork değerlerine sahip olacak olan 2019 Macan S, selefine göre 14 beygir güç ve 20 Nm’lik tork avantajına sahip. Opsiyonel olarak sunulan Sport Chrono Paketi ile birlikte 0’dan 100 km/s hıza 5.1 saniyede çıkacan aracın son hızı ise 251 km/s ile sınırlandırılmış.

Porsche, başarılı SUV modelinin sürüşünü daha ileriye taşımak için şasiyi de elden geçirmiş. Aracın ön süspansiyon çatalları daha hassas direksiyon tepkileri ve daha konforlu bir sürüş için artık çelik yerine alüminyumdan imal edilmiş. Viraj denge çubuğu daha iyi bir yol tutuş için yeniden ayarlanırken opsiyonel olarak sunulan havalı süspansiyonların pistonları ve amortisör hidrolikleri elden geçirilmiş.Alman otomobil üreticisi aynı zamanda daha kısa bir pedal koluna sahip olan daha hafif pedal sayesinde artık frenlerin daha iyi bir hisse sahip olduğu iddiasında. Ayrıca, ön fren disk çapları 10 mm genişleyerecek 360 mm’ye ulaşıken, kalınlıkları da 2 mm artarak 36 mm olmuş. Porsche’nin karbon fren diskleri ise opsiyon listesindeki yerini almış.

Yeni modelin iç mekanı, gerçek zamanlı trafik bilgisi, akıllı ses komutu, Wi-Fi Hotspot, akıllı telefon bağlantıları ve navigasyon özelliklerine sahip 10.9 inçli dokunmatik PCM bilgi-eğlence sistemi ekranına ev sahipliği yapıyor. Porsche ayrıca entegre sürüş moduna sahip GT direksiyon simidi, Trafik Asistanı ve Isıtmalı ön cam gibi opsiyonları da yeni Macan S’de opsiyonel olarak sunacak.