Cayman ve 4C’nin rakibi sonunda üretim versiyonuyla Cenevre’den önce karşımıza çıktı. 

Porsche 718’e rakip olacak Renault Alphina’nın duyurulmasının ardından gereksiz bir gizlilik dönemine girildi. Alpine’nin muhteşem görüneceğini biliyorduk. Şasesinin ve gövdesinin büyük çoğunluğunun alüminyumdan yapıldığını da biliyorduk. Aracın 1100 kg olduğunu ve 250 beygiriyle birlikte 0’dan 100’e 4,5 saniyeden kısa bir sürede çıkacağını da biliyorduk aslına bakarsanız. Evet, araç hakkında bir kaç şey biliyorduk ama bir kaç “önemli” parça eksikti. Ancak artık iki yeni şey daha biliyoruz.alpine_teaser_embargo_10h00_280217İlk olarak ve en önemlisi belkide aracın neye benzediği konusu. Aracın perdelerinin kalkacağı Cenevre Otomobil Fuarı’na bir hafta kala, Renault sonunda aracın üretim versiyonun iki resmini bizlerle paylaştı. Fuara gitmeden önce aracın neye benzediğini bilmek güzel. Araç önceden belirtilen “konsept görünümüne” oldukça benziyor ve muhteşem görünüyor. Eminiz ki spotların altında araç çok daha güzel görünecektir. Güzel görünümü ve ulaşılabilirliği ile fuarın göz bebeklerinden biri olacağı aşikar.

İkinci olarak ise, ortadan motorlu 4C’nin yeni rakibinin adının “Alpine A110” olacağı. Bu, 1961’de ortaya çıkan ve 1973 yılında ki ilk Dünya Ralli Şampiyonasını (WRC) kazanan A110 Alpine’ya “saygıyı” gösteriyor. Renault, bu isimin eski arabayı başarılı yapan “kompakt boyutu, düşük ağırlığı ve çevikliği” gibi özellikleri yansıttığını söylüyor.Alpine-A110-Monte-Carlo-Rally        1973’de ki ilk WRC’yi ve ilk şampiyon A110 Alpine’yi canlı görebilen şanslı insanlar.

Aracın daha fazla detayı gelecek hafta “Cenevre Otomobil Fuarında” ortaya çıkacak. Böylesine bir “efsaneyi” tekrar yollarda görecek olmak değişik duygular uyandırıyor içimde. Ancak yine de cevaplamanızı istediğimiz bir soru var: Bu aracın sizi 4C veya Cayman’den uzak tutması için ne kadar iyi olmalı?