Yeni bir araba satın almak bazen stresli olabiliyor, ancak Hyundai yeni Shopper Assurance programı ile bu işlemi biraz daha kolaylaştırma hedefinde.

Koreli üretici, ABD’de önümüzdeki yıl başlayacak olan program ile araba satın alma deneyimini kolaylaştırmak ve modernize etmek istiyor. Şirket, müşterilerin şuan ki satın alma süreci sırasında sinirlenebildiğini ve araç satın almak için yeni yollar aradığını belirtti.

Bu program ile ABD’de Hyundai bayileri, araçların fiyatlarına teşvikler ve bayi indirimlerini de katarak kendi internet sitelerine koyacaklar. Böylece, müşterilerin etiket fiyatı üzerinden yapılan pazarlıklar sırasında sinirlenmelerinin de önüne geçilmiş oluyor.

Müşteriler, Hyunda Drive programı sayesinde istedikleri araç ile test sürüşü de gerçekleştirebilecekler. Ayrıca, satın alma işlemi tamamlandıktan sonra, otomobiller müşterilerin belirttikleri adreslere gönderilecek.

Hyundai müşterilerinin araçlarını satın alma aşamasında bayiye kısa bir süreliğine uğramaları gerekecek ancak kalan birçok iş Shopper Assurance programı ile internet üzerinden halledilebilecek.

Bu programın belki de en dikkat çekici tarafı ise kullanıcılar eğer araçlarından memnun kalmazlarsa araçlarını iade edebilecekler. Hyundai, araçların 3 gün içinde ve toplamda 482 km(300 mil)’i geçmediği sürece müşterilere tam para iadesi yapılacağını belirtti.